Translate

måndag 20 augusti 2018

Travelors Notebook

Puh, boken är klar med blandat resultat, några sidor är rätt bra medan andra inte är det. Att göra en hel bok sådär på en gång för att ha den klar blir gärna ett hafsverk. Hur det nu är med den saken så hoppas jag det blir en fin minnesbok för mottagaren. Boken är till mitt barnbarn Wille från våra turer med husbilen i somras. Wille har nu flyttat till en kombinerad skola och boende där han förhoppningsvis får en anpassad skolgång och hjälp med sina svårigheter. Det ligger i Skåne och på det sättet har vi lite större möjlighet att hälsa på honom. Jag ville ha boken klar tills jag ska åka till honom.


Den här boken fanns med i mitt juni månadskit från Citrus Twist Kits.


Jag har använt papper från mina månadskit och även några extra från Dear Lizzys Stay Coloful. Dekorationer är dock en massa olika från mitt förråd. Det var inte så konstigt att det blev en sådan fullständig röra på mitt scrapbord. Nu ska jag städa upp och fortsätta med annat.

Sidorna får nu tala för sig själva.


























Orkade ni ta er igenom? Tack för det!

9 kommentarer:

  1. Åhh så fint....det berörde mig starkt..ända in i hjärtat..kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunnel och det var roligt att träffa dig idag! Kram

      Radera
  2. Vet inte vad jag skall skriva utan säger som Gunnel. Helt otroligt gjort av dig, som han säkert kommer att bli hjärtans glad för. Hoppas allt går väl för Wille. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla, ja vi alla hoppas verkligen det! Kram

      Radera
  3. Svar
    1. Ni är också värda alla kärlek! Kram

      Radera
  4. Helt HEEEELT underbart!!!! Älskart!!! Inget hafs här inte! Så mycket kärlek ❤️❤️❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, roligt att göra men tog tid! Kärlek är ordet till denne gosse! Kram

      Radera