Translate

lördag 11 augusti 2018

Scrap the Boys

Min första layout på ett bra tag, det är alltid svårt att komma igång så jag försökte få inspiration genom att scraplifta en annan layout. Jag har fått lov att lifta en av min vän Annas layouter så det var nog en bra början att lifta en av mina favoritscrappare.



Layouten är till Scrap The Boys augustiutmaning.


Stay Wild, jag hade ett gammalt foto på barnbarnet Wille, det fotot har jag ofta tagit fram eftersom jag tycker det är ett kul foto med TV:s barnprogram i bakgrunden, men alltid lagt bort det eftersom jag inte gillar när man leker gangster. Nu bestämde jag mig för att göra något annat av det, Stay wild... Not!


Jag liftade upplägget av Annas layout annars blev den helt annorlunda, lustigt egentligen. Jag har använt papper från Bella Blvd och lite annat smått och gott.

10 kommentarer:

  1. Ååhh!! Älskar denna!! Så bra! Och vsd roligt att jag fick inspirera lite❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja du inspirerar alltid, min största inspiratör som dessutom är en fin vän, så tacksam! Kram

      Radera
  2. Love the stripes!!! So cool! Thanks for joining us at STB!

    SvaraRadera
  3. Love the mix of layers. Thanks for joining us at STB!

    SvaraRadera
  4. Beautiful take on the challenge, thanks so much for joining us at STB!

    SvaraRadera
  5. This is awesome!! Especially love your title!! Thanks for joining our challenge at Scrap the Boys :)

    SvaraRadera
  6. Such a fun page and a great title. Love the camera motif. Thanks for joining us at Scrap the Boys.

    SvaraRadera
  7. Hello Christel, I am always happy to see your design back on the blog from STB..You created such a perfect wild page!! love it !! Thank you so much for joining us at STB. Have a nice day. xoxo Heike

    SvaraRadera
  8. Awesome layout, I love all of the elements on this. Thanks for joining us at Scrap the Boys.

    SvaraRadera