Translate

onsdag 10 oktober 2018

Barnbarnsbarn

Vilken lycka detta är, att jag får uppleva det, inte alltför gammal, tacksam är jag. Idag startade dagen med att jag cyklade ut till Strandbaden i ett helt underbart väder. Jag skulle passa barnbarnsbarnet Edith medan mamma Hanna jobbade extra med babysim på Sporthallen.


Jag hann med en fika med Hanna och Edith åt gröt.


Edith skulle sova så vi tog en promenad.


När hon somnat fotograferade jag lite.


Vilket väder, 10 oktober och jag fick ta av jackan, det är varmt och skall så förbli i flera dagar framöver. Min son Andreas fyller 49 år idag, men han är i Las Vegas.





Det är så många vackra hus därnere vid havet.



Tillbaka hemma hos Edith blev det läsning och lite utelek i solen.


Kan jag få en glass i kiosken? Jodå!

Jag fick en fin cykeltur hem och hade bestämt med nästa barnbarnsbarn, eller egentligen med mamma Anna såklart.


Vi fikade och Mathèo lekte.



Därefter blev det pyssel som Anna önskat.


Mathèo var så fokuserad och hade roligt.





2 kommentarer:

  1. Underbart!! Ren och skär glädje och kärlek!! Så fin familj du har! Härligt för Andreas att fira i Las Vegas!! Fina pysselbilder att scrappa!! Kram

    SvaraRadera