Translate

torsdag 4 oktober 2018

Citrus Twist Kits: Sunday Sketch

En layout idag som jag legat lite på, är lite fundersam på färgerna, den är mörk, inte alls som jag brukar tycka om. Roligt ändå att prova. Den är till Citrus Twist Kits söndagsskiss.


Denna veckan är det min vän Anna som tolkar skissen och som jämförelse på ljust/mörkt visar jag hennes också. Jag tror inte att hon har något emot det.


Jag vet ju vilken jag gillar bäst....



Äntligen har jag fått mitt septemberkit och det är det jag använt här. Så fint kit med vackra papper och olika dekorationer, även det bruna kan ju vara fint haha! Jag är nog lite präglad av 70-talet och fick nog av det, fast orange har fått komma tillbaka i min favoritpalett. Foto från när jag och dotter Mia besökte barnbarnet Wille.

4 kommentarer:

  1. Så fin! Perfekta färger, tycker jag💛

    SvaraRadera
  2. Du vet redan att jag gillar denna massor!! Sååå snygg😍😍😍 Och söta du som visar min layout samtidigt m din fina!! KRAM❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, för mig blev det så tydligt att jag alltid tycker bäst om ljusa layouter! Kram

      Radera