Translate

måndag 15 oktober 2018

Måndag

Det fina vädret fortsätter och mellan tvättstugan kom jag ut på en promenad.




Hemma skulle Harald putsa fönstren och jag kom på att jag aldrig tvättat persiennerna. Det fick bli en rejäl tvättning av allt, så välbehövligt.


Harald syster Karin ringde och bjöd oss på eftermiddagskaffe. Jag fick se deras nya kök, så fint och så praktiskt, nu blev jag sådär avundsjuk igen.


Vackert tyg till matchande gardiner också.



Karin fyllde år igår så det blev tårta! Tack för en mysig stund innan tvättstugan kallade igen.


2 kommentarer:

  1. Oj vad ni fejar på🙌🏻 Heja!! Och vilka härliga bilder från promenaden, andades nästan sommar. Snyggt kök och gott fika. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det, skönt med någon som hejar på, behövs just nu! Kram

      Radera