Translate

söndag 14 oktober 2018

CASology

Ett kort visar jag idag, det är till CASologys veckoutmaning.


Denna utmaningen borde vara lätt, men jag hade ändå svårt att bestämma mig för något.


Till slut blev det en #. 
På Väla finns en dansk butik som säkert alla här i Skåne känner till, Systrarna Grene, de har en massa fina saker till bra priser och även en del "pyssel"saker. Jag hittade mönsterpapper och paket med så fina dekorationer varav denna lilla säl var en i paketet. De kommer nog att vara med på många kort framöver.

5 kommentarer:

  1. Perfekt tolkning och en så söt liten säl!! Underbart!! Jag är så glad att du så troget tolkar med oss på CASology! Och du ska veta att vi var många som kämpade med denna omgång i teamet🙈😍😘 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja ibland får det bli lite sött haha! Kram

      Radera
  2. Fun card - great job with the challenge! Love the cute little sloth peeking out! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
  3. That little critter is so adorable, Christel - perfect for a happy birthday card! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera