Translate

onsdag 24 oktober 2018

Onsdag

Dags för ett frisörbesök idag, även om jag snaggade mig sist så växer det fort. Att ha kort frisyr kräver klippning ganska ofta.


Jag går till Dubbelsaxen, inte så tjusigt kanske, men tjejen klipper bra och det kostar 270 kr. Så jag är supernöjd.
När jag kommit hem fick vi besök av barnbarnsbarnet Edith med mamma Hanna. De hade lite paus innan de skulle hämta de andra töserna på förskolan och hade med sig lunchen, Sushimat som Edith ratade. Vi åt samtidigt vår lunch, vi hade rester och Edith ratade även detta. Lite russin däremot gick bra haha! Vi var glada för sällskapet.



Jag hade lovat komma till fotovännen Margareta för att hjälpa henne med sin dator, hon har en macdator och jag kunde hjälpa henne med Bilder och redigering och även lite annat. Hon blev nöjd och jag också att jag kunde hjälpa henne. 


Vi hann med en fika också.


Margareta bor i Skäret och jag cyklade dit. Jag fick rejäl motion trots att jag har elcykel, motvind dit och nästan 2,5 mil. Jag var rätt trött innan jag kom hem, det har också blivit kallt, var bara 6-7 grader idag.


2 kommentarer:

  1. Men jag vill ju se dig i din nya frisyr!! Det var ett mycket bra pris 👍🏻 Och datahacker är du också🙌🏻😘 Heja!! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snaggad som vanligt, men det blir bättre om någon vecka! Kram

      Radera