Translate

måndag 29 oktober 2018

Måndag


Friskis & Svettis imorse, mina gympaskor, flera flera år gamla och blir nog aldrig utslitna. Jag kan ju inte säga att jag varit så flitig på inomhusgympa. Nu tycker jag det är bra och lite roligt. Jag har så jäkla ont i min kropp just nu och då känns det extra viktigt.


Hem och bakade så jag kunde fylla på med lite kalorier. Kladdkakemuffins med lavendelsmak.
Dom är sådär riktigt kladdiga och söta.


Det blev hektiskt i köket, jag skulle göra lunch och få besök av barnbarnen Sanna och Charlie. Det blev Ugnspannkaka. Riktigt gott och ungdomarna gillade det.






Det var så mysigt med några timmar tillsammans, så glad över att de kom.


Vi spelade Bokus, även Charlie var med fast det inte ser ut så haha! Han spelade bort sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar