Translate

fredag 8 mars 2019

72-timmarsutmaning

Jag hänger på där, på 72-timmarsutmaningarna på facebook, jag är ganska ensam om att göra layouter, men det är ju också lite roligt. Det går oftast att göra vilket som i en utmaning, kort eller layout. Jag förstår också att jag inte riktigt platsar med min stil, men det tycker jag inte heller gör något, det är bra att det blir lite olika.


Denna utmaningen gick i dessa färger + att använda swirls.


Swirls där blev det problem, jag hade knappt något och att handrita är inte min grej precis. Det blev inte bra med dessa tyvärr, försökte göra det bättre med några enamel dots i samma färg. Annars har jag använt mitt kit från Citrus Twist Kits och foto på barnbarnsbarnet Melina.

2 kommentarer:

  1. Du ROCKAR vilken utmaning du än hänger på!! Så snyggt detta är!! Och du löste ju swirlsen toppen bra!! Kram 😍😍😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nja, jag är absolut inte nöjd med swirlsen! Du är som vanligt alldeles för snäll mot mig och det värmer så gott, kram!

      Radera