Translate

tisdag 12 mars 2019

Challenge YOUrself

Månadens utmaning hos Challenge YOUrself är verkligen en utmaning för mig. Rött, svart och vitt, det är inte mina vanliga färger.



Jag hade ett Silhouttepapper kvar i min samling, jag har inte använt maskinen nu på väldigt länge eftersom jag inte kommit igång sedan jag tömde min dator och installerade om. Jag hade ganska stora foton liggande som barnbarnet Ellinor gjort till någon fest, mustascherna på alltså. Denna layouten passar ju just idag när vi ska köra. 

Jag vaknade och mådde ännu sämre idag, halsen är som ett stort sår och kroppen känns tung. Men, igår tryckte jag på knappen till bokningen av färjan utan avbeställningsskydd så idag måste vi köra ändå. Jag hoppas det blir bättre och att inte Harald får det även om han också har lite ont i halsen.

10 kommentarer:

  1. Oh my gosh, Christel! WOW! I absolutely LOVE your fun and fabulous layout! I love what you did with the color scheme - your background is spectacular and the addition of the mustaches is wonderful!!! Thank you very much for joining us at Challenge YOUrself this month! We are all so happy that you did!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, thank you so much Sharon, you make me happy!

      Radera
  2. Älskar älskar denna❤️❤️ Så bra!! Mindre bra att du/ni är krassliga!! Krya krya❤️ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag var lite rädd för denna, så glad att du gillar den! Ja, det blir nog bättre efterhand! Kram

      Radera
  3. Hej-hej Christel (my hubs and I watch a lot of Swedish/Scandinavian crime series and ever since we started watching those series, we use words that we 'learned' from that - we learn a few more every new series but that might not be proper onces, since they ARE crime series *haha* but 'hej' is proper, isn't it?!) Anyway, nice to meet you and see your layout. I love the happy photos with the big moustaches, your layout makes me smile! And I used my sewing machine/stitching on my own layout too, I love the effect of stitches on the layout! Warm hug from the Netherlands!

    SvaraRadera
  4. Such a fun and happy layout! Love the heart background paper and big moustaches! Thank you for playing along with us this month.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig LO som man bara blir glad av. Älskar bakgrunden. Hoppas att ni har det bra på resan. Tack för att du delade med dig till oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. LUV your design and those awesome mustaches! Such an adorable layout!! Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!

    SvaraRadera
  7. So cute and funny layout! Thanks for joining Challenge YOUrself!

    SvaraRadera