Translate

fredag 8 mars 2019

Fredag

Det känns som att det är mycket att ordna inför att vi ska köra, egentligen inte, allt bara blir mig övermäktigt. Det blir svårare och svårare att komma iväg, det är såå svårt, jag kan inte vara tillhands för alla omkring mig och jag känner mig så dålig på något sätt. Jag tror att alla unnar oss detta, men det hjälper inte.
Jag tog min promenad, först till frissan för att ha klarat av det. Det blev en "ekonomiklippning" haha.



Det blåste mycket idag och var högvatten så sjöfåglarna var inte på plats.




Dagens bänk(ar).

Vi gick till Hotellet för att testa deras After Work buffé, det har vi tänkt länge och nu blev det av, vi hade fortfarande kvar på ett presentkort där.


Det var så mycket gott, varmrätterna i kantinen och goda sallader, åh, vad jag gillade det. Det kommer vi att göra om.




Mia kom och höll oss sällskap, rätt tröja dagen till ära. Det var så trevligt alltihop. Det kom massor av människor som satt och åt och hade det mysigt.



Jag tycker om min stad!

8 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll. Åk nu iväg och ha det riktigt mysigt, men bli inte borta för länge❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, ska försöka...... Kram

      Radera
  2. Hotellet har verkligen god mat, men jag har bara ätit där på lunchen. När och vart bär det hän med husbilen? Hoppas regnet upphör till krogracet för er. Kramar och ha en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja deras luncher är ju bara bäst! Vi har ännu inte bokat båt, men tror att vi kör på tisdag, Tyskland, Polen, Kroatien. Vädret är inte det bästa, men vi kör nog ändå. Inget krograce för oss idag, nu får det vara nog haha! Kram

      Radera
  3. Så mysigt!! Där gick vi ju förbi!! Nä håller med Mia, åk nu och bara njuuut! Men bli inte borta för länge ( om ni inte åker hem hit då förståss😂) KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gjorde vi Anna! Kom snart igen! Kram

      Radera
  4. Så härligt att ha en sån tur framför sig..hoppas ni får det riktigt fint...Väntar på fina reseskildringar...Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja haha som vanligt bloggar jag! Kram

      Radera