Translate

söndag 10 mars 2019

Scrapträff

Idag har jag varit på scrapträff i Helsingborg. Karin, som håller i dessa träffar hade lovat visa Travelors Notebook och det gjorde hon, hon hade många olika varianter och nu har jag lärt mig göra på ett annat sätt än de jag redan gjort.


Vi var sju tjejer som hade trevliga timmar tillsammans, det är så mysigt att scrappa tillsammans samtidigt med lite småprat.






Efter middag cyklade jag bort till dotter Mia för att träffa barnbarnet Ellinor med make Johan och dotter Evy. Det var jättelängesedan sist, julafton tror jag, så det var så roligt att träffas.


Lilla Evy, sån go tös.


Gofika hade vi.




Att leka med mormor är kul!





4 kommentarer:

  1. Så mysigt med Evybus idag❤️

    SvaraRadera
  2. Myyys!!!💕 Både scrap och familj👍🏻🙌🏻 Så spännande med ett nytt sätt med Travelers Notebook grejen!! Du får visa och berätta mer!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag hann inte göra dessa klart, skulle sätta öljetter och det använder jag inte ofta nuförtiden. Jag får använda de jag redan gjort på denna resan så tar jag de andra sedan. På den resan du vet där jag hoppas besöka dig! Kram

      Radera