Translate

tisdag 5 mars 2019

Fotostrul

Idag hände något med mina bilder som aldrig hänt förut. När jag för över mina bilder från kameran till datorn så klickar jag i att bilderna ska raderas efter importen. Idag blev något fel och alla bilderna blev inte importerade och fanns inte kvar på minnet. Därför blir det bara två bilder idag och inte de bästa precis.
Regnet har fortsatt ösa ner och jag gick inte ut på promenad. Istället packade jag lite och stuvade in i Boris husbil. Det var så kallt i bilen att det värkte i händerna, vi har ingen värme på och då är det inte trivsamt.
I eftermiddag var vi bjudna på fika hos vännerna Bitte och Tommy och naturligtvis fick vi en semla till kaffet. Vi tittade på kartor och pratade husbilskörning. Vi fick låna lite kartor över Polen och Kroatien, det är bra att ha översiktskartor, vi har inte haft det tidigare, bara böcker och det är så svårt att få överblick. Tyvärr sammanfaller inte våra planer i år, kanske ett annat år och kanske någon liten träff i sommar vi får se. Jag har köpt ett sällskapsspel att ha i bilen, Sequence och det testade vi. Harald och jag har provat innan så vi hade kommit igång lite. Det är ett roligt spel och är lika roligt att bara spela två.


Är vi mer än två personer så spelar man i lag, det blev Tommy och jag mot Bitte och Harald. Det går ju att se vilka som vann båda gångerna vi spelade haha!


Jag hänger med en Fotoutmaning på Instagram och idag var temat God. Detta passade ju idag. På Instagram heter jag Christelannsofi om någon vill följa mig där.





2 kommentarer:

  1. Trist m bilderna😩 Dessdå härligare med fika hos goda vänner❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ny lärdom, nu vågar jag inte fylla i den rutan och då blir det extra jobb att tömma minnet! Jag måste fråga någon hur jag kan markera alla, jag får inte till det! Kram

      Radera