Translate

onsdag 27 mars 2019

Scrappat

Nu har vi det så bekvämt, bor på campingplatser och har wifi! Vi bara njuter! Igår plockade jag fram mina scrapsaker igen, min gräns mellan att tycka det är en skön tillvaro till att bli uttråkad är inte stor. Tur jag har mina saker att ta till då.


 Jag har allt i två väskor/boxar som jag köpte hos CiliinPapers sist jag var i Göteborg. Det är lätt att ta fram och sätta tillbaka, men jag önskar att jag hade haft lite mer plats. Pappersskäraren köpte jag också där vid samma tillfälle, den jag har hemma är alldeles för stor.

Jag gör uppslag till Travelors Notebook, men har också tänkt att kunna göra lite kort ibland.


Till dessa sidor passar mina kit, Life Crafted Kit från Citrus Twist Kits så bra även om jag ibland även tar andra papper. Tyvärr hann jag inte få marskitet innan vi åkte iväg.



2 kommentarer:

  1. Hääärligt härligt! Både sol , semester och scrapp!! Underbart!! Och så snyggt det blir dessutom!! Tack för att du ger mig lite scrappalster också ihop med allt det andra vackra ni ser. Glädje💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det blir som det blir, men de där TN böckerna är ju bara till glädje för oss att titta i. Kram

      Radera