Translate

onsdag 12 juni 2019

72-timmarsutmaningen

Gruppen på facebook har regelbundna utmaningar, denna gången var det inte så många krångligheter.


En röd tråd, det kan tolkas på många sätt, jag valde att tolka den exakt (för säkerhets skull haha)


I färgcirkeln skulle väljas en valfri färg och dessutom en färg två steg från den.  Jag valde grön och gul till min layout.


Jag har använt lite blandade papper från mitt förråd och även lite andra saker. Den frågan är den första frågan som ställs när jag träffar barnbarnsbarnet Mathèo just nu, han säger kanske sparka boll kom jag på senare. Det är iallafall bara bollar som gäller.

2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!! Du gör detsamma bra som löser deras utmaningar med sån bravur!! Du är bäst!! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men nu tror jag att den gruppen får vara för min del! Kram

      Radera