Translate

lördag 29 juni 2019

Scrap the Boys

Jag skrev igår att jag hade fått beställning på två layouter och de passade till Scrap the Boys månadstema denna månaden. Jag fick tre foton av barnbarnet Anna som ville ha dessa scrappade.



Vit CS med miststänk och papper från American Crafts också lite dekorationer från mina månadskit från Citrus Twist kits.


Jag använde samma papper i båda bara lite olika dekorationer. Fotona är på barnbarnsbarnet Mathèo och hans bästa kompis Minelle från sommaravslutningen på deras förskola.

5 kommentarer:

  1. Such gorgeous photos and pretty pages to celebrate frienship. Thanks for joining us as Scrap the Boys.

    SvaraRadera
  2. Such beautiful pages!!! Thanks for joining our challenge at Scrap the Boys :)

    SvaraRadera
  3. Absolutely adorable! Your page is beautifully designed! I love the photos so much and the way they are about a special friendship - what a great take on this challenge. Thank you so much for joining us at Scrap the Boys!

    SvaraRadera
  4. Helt helt underbart! Så snygga båda två! Kul för dig att göra på beställning också . Stor kram

    SvaraRadera
  5. The photos are ADORABLE! Very special layout. Thanks for sharing at STB.

    SvaraRadera