Translate

måndag 17 juni 2019

Scrap the Girls

En layout idag, den är till Scrap the Girls juniutmaning. Ett härligt retrofoto!


Jag inspirerades av de olika blommönstren.


Papper från Simple Stories med maskinsöm, lite miststänk och lite annat från förrådet. Foto på barnbarnet Sanna från balen inför hennes student.

För ett tag sedan föll jag pladask för min vän Annas layout hon gjort, jag faller alltid för hennes layouter och kort, men denna frågade jag om jag fick lifta. Så själva upplägget har jag liftat från hennes.




7 kommentarer:

  1. Din layout är sååååå SNYGG!! Så smickrad att du ville lifta min!! Du bara levererar!! Underbart💕💕💕 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, jag skulle kunna lifta alla dina, men jag får ju inte bara apa efter! Kram

      Radera
  2. Wow så fint och söta Sanna. Kramar.

    SvaraRadera
  3. such a pretty page! I love the hearts paper and the shimmery Title! Thanks for joining us at Scrap The Girls

    SvaraRadera
  4. You have done a great job with the patterns. Love it! So great for the Scrap the Girls challenge this month

    SvaraRadera
  5. I love all the different floral papers that you have used. Your layout looks lovely.
    Thanks for joining us at Scrap The Girls x

    SvaraRadera