Translate

tisdag 16 augusti 2016

Always Playing with Paper

En bra titel på inlägget, men det är faktiskt en webbsida med utmaningar/tävlingar. Hos Always Playing with Paper är det kort som gäller och nu har jag ju bestämt mig för att försöka göra lite kort som variation så det passar bra.


Jag har använt färgerna också band i tagen. Ska jag vara ärlig så glömde jag det runda, men jag hoppas att det är ok ändå.


Jag har gjort en dubbeltag och använt lite olika dekorationer, det mesta är från Theresa Collin. Det här kortet har jag gjort till en vän.

3 kommentarer:

  1. WOW!!!!! Bara sådär Christel - tokläckert !!! Underbara ord, design och färger. Det runda finns med i blommornas runda form tycker jag. Gillar det massor!! Härliga detaljer och inspiration. Kram 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, det är roligt att göra kort tycker jag nu!

      Radera
  2. Such a beautiful tag! Thanks for joining us for the Diva Inspirations challenge.

    SvaraRadera