Translate

onsdag 17 augusti 2016

Veckans Skiss

Jag har ju lämnat designuppdraget hos Veckans Skiss, men det hindrar ju inte att jag tolkar ibland. Det är flera nya tjejer där nu och min vän Anna är en av dom och denna veckan är det hennes skiss. Då känns det extra roligt att tolka och nu kan jag göra det i lugn och ro och inte känna mig så tvungen. Här är Annas fina skiss



Jag har använt vit CS som bakgrund och mönsterpapper från Studio Callico. Ganska få dekorationer och för ovanlighetens skull är jag själv rätt nöjd. Foto på barnbarnet Emma.

4 kommentarer:

  1. Aaaahhhh !!! Ooohhhh!!! mmmmm!!! Sååå snyggt Christel!!! Tokläckert med alla banners och det fotot minns jag från tidigare i bloggen, så fint. Du har tolkat min skiss så härligt . Så roligt att du tog dig tid kära du! Jag blir så glad!! Tack för att du hänger på oss i VS fortfarande det värmer!! KRAAAM 💚

    SvaraRadera
  2. Härlig LO! Sparsam men ändå färgsprakande och snygg! Du är saknad i teamet och det är så roligt att du vill vara med och leka med oss. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, saknar faktiskt också lite att vara med och samtidigt skönt att inte ha något tvunget. Kram

      Radera