Translate

torsdag 18 augusti 2016

CASology

Det har kommit en ny utmaning hos CASology och nu tycker jag att det är så roligt att göra kort och att fundera ut något förhoppningsvis bra. Denna veckan är temat Dream och som alltid ska det vara Clean & Simple.


Plötsligt hade jag gjort tre kort på temat och visar det första idag eftersom jag måste ha olika inlägg på korten.


Ett dubbelt kort så att det finns plats att skriva på, vit och röd CS med stämplad jordglob som jag embossat och fäst med kuddar. Text med dymon också några röda hjärtan.

När jag gjort klart korten behövdes det verkligen städas på bordet så nu är det gjort även om jag inte sorterat klart all röra. Jag har för liten plats!


Om någon ser ett kort här som ni vill ha så hör av er, jag säljer dom till ett bra pris, materialpris i stort sett. Ni kan söka på Scrapbooking/Kort om ni vill titta tillbaka. Antagligen kan jag inte använda alla själv så........ och det är ju mitt nöje.

4 kommentarer:

  1. Du är ju CAS drottning nu Christel!!! Oj så läckert med rödsvartvitt. Gillar texten och jordglober !! Gillar allt!! Ser framemot dom andra korten nu 😍 Kram❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, men du är ju för snäll Anna, jag tog det finaste först haha! Kram

      Radera
  2. Lovely design Cristel! Thank you for sharing with us at CASology this week!

    SvaraRadera