Translate

söndag 10 juni 2018

Barnbarnsbarn

Idag har jag varit såå trött, fattar inte riktigt varför, men kanske det är värmen som tar. Jag städade Boris på förmiddagen och då var det varmt, det är lite bökigt att göra rent överallt och jag däckade i soffan på balkongen. Jag skulle få träffa mitt nya barnbarnsbarn idag och bakade till träffen.


Drömrulltårta, alltid så gott.

Vi skulle åkt in till barnbarnet Anna i Helsingborg, men de valde att köra till Höganäs istället och vi träffades hos Mia. Jag hittade Mia i full färd med att brodera en tröja till lilla tösen, den blev inte riktigt färdig!


Anna och Tim har lite flyttröra och två små barn så det blev bra för oss också. Snart bor de också i Höganäs!



Lille Mathèo som redan är storebror, han var glad och pigg, så go!



Lilla Melina, så oerhört söt och så liten, föddes tre veckor för tidigt, men vägde 2,8 kg


Jag fick sitta med henne jättelänge och njöt av varje sekund. 




Tack för denna fina lilla träff!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh! Jag dööör så goooo💕💕💕 Ljuvligt! Ja såklart tar värmen, och särskilt på dig som inte är stilla många minuter i taget😘 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så gullig, jag fick lite backshlas (eller vad det heter), var liksom Mia när hon var nyfödd! Kram

      Radera