Translate

lördag 9 juni 2018

Citrus Twist:Sunday skiss

Äntligen en liten scrapstund igen, en tolkning av Citrus Twist Kits Sunday Sketch. En jättefin skiss tycker jag!




Min första layout med majkitet, numera kommer inte kitet förrän de sista dagarna i månaden, lite trist men de kommer iallafall. Ett jättefint kit med massor av godsaker. Jag har sorterat i min stora fotolåda, fanns så många foto som inte var bra i färgerna och för mörka. Nu har jag inte många kvar, får ta tag i det senare i sommar eller till hösten. Detta är ett gammalt foto på barnbarnen Ebba och Wille när de var små, gullpluttar!

2 kommentarer:

  1. Äääälskar den här! Sa ju det, att du skulle briljera med denna skissen😍😘 Sååå snyggt! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack, nu är du sådär extra snäll mot mig! Kram

      Radera