Translate

torsdag 28 juni 2018

Citrus Twist Kits: Sunday skiss

En layout idag till Citrus Twist Kits där jag prenumererar på månadskit. Jag älskar kiten därifrån, de är alltid så fina med läckra papper och olika dekorationer och det bästa är att allt liksom blir så bra ihop. Jag kan ändå misslyckas, vilket jag själv tycker jag gjort denna gången, jag har ändå gjort om den en gång. Jag visar den ändå, kan ju inte bara visa de som jag är nöjd med, då skulle det inte bli många haha! Det är iallafall denna skissen.




Jag har använt papper och annat från maj kitet, guldtexten är nog från ett tidigare kit. Foton på mina barnbarn Ebba och Wille. Jag skrev för första gången ut foton i min lilla skrivare med små storlekar, typ passkort och en del av huvudena föll bort. Jag använde dom ändå, har väl lite att lära mig även där.

Jag har väntat på juni kitet och igår kom det äntligen så jag kan hämta det idag. Det är så tråkigt med tullen som läggs på och PostNord skickar tilläggsbetalning vilket gör att det blir både dyrare och försenat även om jag direkt för över pengar. Jag har tänkt att jag måste sluta med det, men VILL INTE.

4 kommentarer:

  1. Denna blev så läcker! Fotona blev ju jättebra ändå👍🏻 Så snyggt alltsammans 💙 Ja det är för trist med tullen och posten, framförallt förseningen är hopplös. Men det vägs upp av att kiten är så fina!! 😍😍😍 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, skönt att höra, men det är något som jag inte är nöjd med. Ja dom där kiten, jag tänkte säga upp det, men på något sätt bär det emot. Kram

      Radera
  2. Förstår inte alls vad du pratar om när du är missnöjd, (men känner igen känslan). Jag tycker iaf att du har lyckats jättebra med din LO som blev superfin! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, ibland kör jag bara fast i den där onöjdheten! Kram

      Radera