Translate

onsdag 13 juni 2018

Onsdag

Det blev städat här också idag, vad nöjd jag alltid känner mig när det blir rent och fint. När allt var klart var jag badsugen och cyklade ner till badet. Där var fullständigt folktomt! Är det något fel? Jag menar solen sken, det var 18,7 grader i vattnet! Visserligen har inte kommunen redovisat vattenproverna de tog igår efter strömavbrottet, men så konstigt. Jag satt en stund och övervägde att bada, men gick sedan därifrån utan att bada. Det kunde jag ju gjort, men någonting i min lust för det hade jag nog tappat.





Jag somnade i soffan på balkongen istället!

2 kommentarer:

  1. Alltså!! Heja dig!! Bra jobbat!! Kanske var bra att du väntade med badet ändå tills du vet svaren. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har inte sett några svar än, men det kvittar ju nu när jag inte är hemma! Kram

      Radera