Translate

fredag 1 februari 2019

Boris

Idag har vår husbil Boris kommit hem igen, det känns bra. Först var jag på ett Friskispass, känns rätt nödvändigt. Artros kommer i skov och jag tror att jag är i ett just nu, jag har så ont överallt och ett knä som gör mig bekymrad. Jag har lärt mig nu att det kommer att gå över så det är lugnt.


Solen var på väg uppåt vid Friskis & Svettis.

Vi körde till Örkelljunga via Helsingborg, Harald går på Hudkliniken och solar 3 ggr i veckan och det går snabbt. Alla reparationerna på Boris såg bra ut så det var bara att köra iväg hemåt.



Nu kan vi börja planera för vad det nu kan bli, han får vila februari ut iallafall.


Hemma bakade jag bröd. Jag köpte detta Brödmixen hos Larsviken när jag och dottern var där på blomsterkurs. Enkelt att göra och så gott!


Igår fick jag en fin bukett med tulpaner av Fotoklubben, jag avgick som vice tävlingsledare, Lennart som var tävlingsledare avgick och det var lite vårt avtal med mig som vice. Nu är jag vice i valberedningen istället, lite mer lagom för mig eftersom jag inte vill vara bunden hemma.

En trevlig helg önskar jag er alla som tittar in här.

2 kommentarer:

  1. Fint att Boris kommit hem igen! Skönt som sagt.
    Gott m hembakt bröd och så fina tulpaner . Bra att du trappat ner lite!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så skönt, nu börjar vi kunna tänka lite på hur körandet i år ska bli! Kram

      Radera