Translate

måndag 11 februari 2019

Måndag

Yes, jag kom iväg till Friskis idag och det var riktigt kul, det är så det ska kännas. Jag tog en handling idag, inte så vanligt, mannen handlar för det mesta. Jag gjorde middag för morgondagen och även dagens. Det blev inget foto, men jag hittade någon slags ostfyllda potatiskroketter på Lidl och för mig räckte det som middag, Harald fick skinkskivor till. De var jättegoda. På eftermiddagen gick jag hem till barnbarnet Anna för att hjälpa henne med några fotograferingar. Hon har en del samarbete på sin blogg en gång i veckan så det är därför jag fotar hos henne regelbundet. Roligt, då får jag ju också träffad dem en liten stund.


Premiär!


Söta goa Melina! Jag ska passa henne imorgon, undras hur det ska gå?




Mathèo var också hemma, men det var inte han som skulle fotas idag. Han fick gå in till morfar istället en stund.


Jag vet aldrig vilka bilder Anna väljer, men jag väljer mina.



Jag promenerade hem i skymningen. Det är så vackert.





Dagens bänk fick bli denna där en kan sitta och titta ut över hamnen.

4 kommentarer:

  1. Så fina babisbilder. De brukar gå bra fota tills de blir några år. Sedan är det knivigare. De är så härligt oförställda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja och tonåringar går ju inte alls, besvärlig ålder haha!

      Radera
  2. Vilken Mysdag och träning dessutom! Heja heja! Menar du att ni börjar m penséer redan NU?? Nu blir jag avis igen. 😍 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här är det vårblommor och jag är avis på ert snölandskap! Kram

      Radera