Translate

måndag 4 februari 2019

Tvättdag

Jag tvättar vår tvätt i den gemensamma tvättstugan i källaren. Jag tycker det fungerar bra, den är inte överbokad utan det är lätt att få tid med kort varsel. Den enda nackdelen är att det är en maskin och varje tvätt tar tid. Jag blir bunden mest hela dagen, jag började imorse vid halv sju och har precis nu vid halv tiotiden blivit klar och lämnat tvättstugan städad och fin. Jag tog en promenad mellan tvättbytet i ett svinkallt väder. Efter att ha gått nere vid havet i motvind vände jag upp i villakvarteren istället.



Dagens bänk är en lite annorlunda bänk.



Snödropparna blommar för fullt i trädgårdarna.


En skön dag då jag har fortsatt med att få en massa gjort här hemma.

3 kommentarer:

  1. Fina bilder igen! Och blommor!! Jo jag tackar här har vi väl ca 60-70 cm snö 🙈😅
    Du är så flitig som jobbar på hemma! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag förstår att ni har mycket snö, önskar jag kunde uppleva det! Kram

      Radera
    2. Ja men kom❤️❤️❤️

      Radera