Translate

onsdag 13 februari 2019

Trött

Det har varit en trött dag och jag har inte haft lust till så mycket. Fast jag har städat lägenheten, det är ju duktigt! En promenad tog jag också, det såg ut som vår när jag tittade ut, men fy vilken kall vind. Jag tog ingen mössa, tänkte att det inte behövdes idag.


Jag skulle gå invallningen och fick vira halsduken om huvudet. Jag vände ändå efter en stund, behövde solens värme en stund.


Dagens bänk blev på invallningen, här eller någon av de andra där sitter jag gärna på en stund vid bättre väder.


Sjöfåglarna kurade ihop.


På banvallen hittade jag ännu ett träd med hjärtan.

4 kommentarer:

  1. Städat lägenheten ja då får man vara trött!!!! Sedan orkar du ändå ut och gå!! Du är otrolig!! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är något fel på min hjärna, jag avslutade dagen med att laga kläder som var inlämnade och ändå tyckte jag inte jag gjort något! Kram

      Radera
  2. Ja du får omprogramera din hjärna! Du gör ju nåt varje dag!! Du är så duktig❤️ kram

    SvaraRadera