Translate

fredag 22 februari 2019

Fredag

Jag satsade på Friskis & Svettis idag och det blev bra, kul när jag väl kommer dit. Solen stod lågt, men sken och det har varit fint väder idag, dock kallt.


Resten av förmiddagen gjorde jag klart några Travelors Notebook som jag ska scrappa i när vi är ute och kör med husbilen. 


Till lunch var vi bjudna till Haralds syster Inger och Peter i deras nya lägenhet. Så roligt att se nu när de blivit klara med allt. En BoKloklägenhet och den är så fin på alla sätt, 4 rok, avis är jag.


Först ett glas mousserande vin och små goda tilltugg.



Så god middag, oxrullader med underbar sås, potatis, ärter&morötter och gelé. 



Haralds och Ingers moster Ami var också med.



Kaffe med apelsintårta, också så gott.



En väldigt trevlig eftermiddag med god mat och mycket prat, tusen tack!

1 kommentar: