Translate

lördag 18 augusti 2018

Äntligen

Äntligen en längre promenad, jag gick med dottern så det gick galant. Vi pratar så mycket så vi glömmer att vi går haha.


Idag var det lite blåsigt, fortfarande varmt, men lite skönare faktist.




Vi gick ut till Lerberget, det finns så många fina hus att titta på uppe i byn.





Trädet här var nästan helt rött av vad jag tror är plommon.


Maken stod för middagen idag, han gjorde Lätt Kotlett som är så gott, men jag glömde fota. Gott var det iallafall. Han blir långsamt bättre i sitt öga, men ser fortfarande dåligt.

2 kommentarer:

  1. Härligt med promenad m Mia!! Önskar jag kunde hänga med😘 Vi har fått betydligt svalare nu men fortfarande fina dagar och varmt i solen men inte så där outhärdligt som förr. Skönt!!
    Skönt också att Harald blir bättre, hoppas synen blir bra också snart!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det börjar bli arbetsamt med den värmen, jag är glad för att bo i vårt varierande klimat. Ja, vad roligt det hade varit med en gemensam promenad med fika! Kram

      Radera