Translate

lördag 25 augusti 2018

Veckans Skiss

Det var längesedan jag tolkade en skiss hos Veckans Skiss. Vad jag vet så är det den enda svenska webben som har utmaningar, det är trist, men då gäller det också att uppmuntra den så gott det går. Så häng på! Första skissen efter sommaren.


Min tolkning blev inte så exakt då jag valde raka linjer istället för de sneda.


Papper från Simple Stories Faith och lite olika dekorationer från förrådet. Foto på mitt barnbarnsbarn Edith med mamma Hanna.

6 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att Du vill vara med och tolka våran skiss. En jättefin tolkning i underbara färger. Kram Annzo Veckans Skiss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja skisser är alltid roligt och jag känner ju lite för Veckans Skiss, den har bara blivit bättre tycker jag!

      Radera
  2. Ren och skär glädje!! Supersnygg tolkning!! Du är sååå bra!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh men du är ju alltid alldeles för snäll! Kram kram

      Radera
  3. Åh så roligt att hälsar på oss och att du vill vara med och tolka min skiss! Jag gillar din tolkning jättemycket! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag hoppas kunna hänga på lite nu när hösten kommer, kram

      Radera