Translate

fredag 31 augusti 2018

Sketchabilities

En layout idag, äntligen säger jag, flera dagar sedan sist ju. Jag brottas hela tiden med att göra annat istället, kort, album eller annat kul, men allra roligast är det faktiskt att göra layouter. Det blir bara för många, vad ska alla göra med dessa layouter? Jag har ibland svårt att hitta bra foto att använda, det blir ju bara på dom som jag träffar och får fotografera. Idag visar jag en till Sketchabilities månadsutmaning.

Jag vände på skissen ett halvt varv.


Jag har använt papper från julikitet hos Citrus Twist Kits och en del annat från de olika kiten. Foto på mitt barnbarnsbarn Melina.

7 kommentarer:

  1. What a sweet photo. I love your interpretation of the sketch. Thank you for playing along with Sketchabilities.

    SvaraRadera
  2. Åhhh!! Sååå fiiint!!! Och fotot på lila skruttan💕💕💕 underbart!! Så länge du finner glädje i att scrappa dina fina layouter så ska du göra det🙌🏻❤️ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, ja jag tror inte jag kan sluta haha! Kram

      Radera
  3. Looks lovely (and a gorgeous photo too), great idea flipping the sketch :) Thanks for joining in the fun along with us at Sketchabilities!

    SvaraRadera
  4. This is so cute and the colours are gorgeous! Thanks for sharing with us and joining the challenge at Sketchabilities :)

    SvaraRadera
  5. Absolutely precious! Beautiful pops of gold! Thanks so much for playing along with us at Sketchabilities!

    SvaraRadera