Translate

fredag 10 augusti 2018

Hemma bäst


En så skön dag, jag fick packat upp scrapsakerna som jag haft med mig i husbilen och gjort min första layout på länge. Så roligt att vara igång igen.


Jag cyklade hem till sonen Andreas en liten runda och fick en pratstund och då måste jag ju även titta in till barnbarnet Anna som nu bor granne med sin pappa.


Idag var Mathèo hemma och var så glad, kastade sig i bollbadet och hämtade böcker som skulle läsas.




Jag fick somna Melina i famnen, underbart.



3 kommentarer:

  1. Så söta bilder på Annas barn. "T o m" Andreas är söt här. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja han var ju väldigt söt som liten iallafall! Anna och jag pratade om att vi skulle kontakta dig en dag och hämta spisen, får se när Anna kan så hör vi av oss. Kram

      Radera