Translate

söndag 2 september 2018

Fest i Göteborg

Vi besökte först min favoritbutik, CiliInPapers och jag fick handlat lite basgrejor och lite julsaker till scrapbookingen.


Vi fortsatte till Torslanda och Björlanda till vännerna Rolf och Lisbeth för att fira hennes 70-årsdag som infaller senare i månaden. Då är de nere i Spanien, kör med sin husbil nästa helg.


Det blev ett härligt firande i vackert väder med massor av människor som kom och gick. Vi kunde sitta ute i deras fina trädgård.




Först serverades Cava.



Därefter en buffé med olika kött/räkor och grönsaker som en själv kunde sätta ihop. Så praktiskt och gott var det också.



En härlig em/kväll med många samtal med goa människor.




Kvällen gick över i natt och vi var bland de sista som vanligt.





Nattamat i form av pizza serverades och närmre kl 2 gick vi ut till bilen och kom i säng.

Tusen tack för ett så trevligt firande!

4 kommentarer:

  1. Så fantastiskt roligt att kunna ta med sig bobilen och hänga på fest, krypa ut till sin egen säng och sova gott.

    SvaraRadera
  2. Jo fest i all ära, men ett besök hos CiLi det slår det mesta med hästlängder 😍😍😍 Då antar jsg att du inte kommer att vara på plats nu till helgen😔
    Sån tur kan man ju inte ha bara så där... Nåja! Ni verkar ha haft en härlig fest iaf! Glädjs med er!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just så, fast jag var tvungen att hasta igenom, köpte iallafall bl a den julstämpeln som du har. Nej, alltså jag tyckte det var för dyrt med den kursen även om jag hade behövt och skulle vilja. Kram

      Radera