Translate

tisdag 4 september 2018

Tisdag

Jobb idag, städning hos dottern. Det var en dimmig morgon när jag cyklade iväg.


Utsikten från Mias lägenhet med dimman.


När jag städat klart hade solen tittat fram och jag blev så badsugen.


Ett dopp i 18 graders vattentemperatur, det är ju sommar!


Fast måsarna hade tagit flotten i besittning.


Det var såå skönt.


Vi fick ett mysigt besök av barnbarnet Jonathan med lilla Edith. Övriga familjen var på kören i kyrkan. Jag blir så glad när de kommer.



Jag höll på med middagen, en Fransyska (extrapris på Citygross) med potatisklyftor, sås, svartvinbärsgelé och inlagd gurka.



Barnbarnen Amanda och Ebba hade beställt middag medan föräldrarna jobbar. Vi fick en så mysig middagsstund och samtal.

2 kommentarer:

  1. Vackert med dimman! Du skulle ju inte bada mer nu🙈 tänk på stjärtamentet😅❤️ Ja vilket finbesök och sedan god mat på det🙌🏻 En härlig dag sammanfattningsvis. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänkte ju på det, men jag har ju alltid badat förut utan att få infektion så......Jag kan ju ine sluta bada! Hur blir det då? Kram

      Radera