Translate

måndag 17 september 2018

Måndag

Idag skärpte jag mig och tog mig ut på en promenad. Det gick tungt, men det gick. Vädret är fint, fortfarande varmt och skönt.


Nu är det nog slutstädat på stranden, tången börjar redan lägga sig ordentligt.









Bygget på gamla Julivallen växer snabbt nu och jag är faktiskt chockad över hur många hus det rör sig om. Det poppar upp massor av byggnader.


Jag avslutade promenaden idag med att titta på mitt barnbarn Rasmus med sambo Carros hus. De renoverar hela huset invändigt och det kommer att bli så fint. Vad de jobbar! Samtidigt blir jag lite avis, det är ju så roligt att ha möjlighet att göra om och se hur allt växer fram.


Rasmus hade åkt någonstans, till tippen tror jag och Carro visade mig runt. Så roligt att se.


Efter promenaden kunde jag landa hemma och fortsätta mitt sorterande, men tvättstugan tog sin tid idag.

4 kommentarer:

  1. Rasmus flickvän Caroline har jag lärt känna lite och hon är väldigt rar, hjälpsam och söt. När de fått färdigt i sitt hus så blir det nog jättefint då hon också är väldigt noggrann när hon städar. Hälsa till dem med Lycka till med huset! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att höra! Jag känner henne inte än, iallafall inte så mycket. Nu hoppas jag kunna träffa dom ibland. Kram

      Radera
  2. Du är duktig som tar dig ut!! Bra jobbat!! Vad roligt att följa deras renovering. Blir nog jättefint! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag måste röra mig annars blir det inte bra, Ja spännande att få följa deras arbete, fint litet hus. Kram

      Radera