Translate

måndag 24 september 2018

Innedag

Idag har jag varit inne hela dagen och så fort den gick. Jag gjorde klart alla de där kiten med scrapbookingsaker, jag har gjort 53 st sådana kit, det går att skratta åt!



När detta var klart gjorde jag en storstädning av lägenheten, det var välbehövligt. Jag blev klar med det sista i min scraphörna och nu är det så fint, allt är uppmärkt och jag har fått så mycket plats helt plötsligt. 


Fantastiskt eller hur?


Ser ni de tomma lådorna? Alltså jag är så nöjd.



Jag har två sådana mappvagnar, en för cardstock sorterat i färger och en för mönsterpapper sorterat i tillverkare.


Sorterat och uppmärkt både i lådor och hurtsar.



Två lediga lådor här! Jag tycker egentligen inte om att ha saker öppet eftersom det blir så dammigt i sovrummet.


Jag är så jäkla nöjd ikväll, rent och fint och ordning.




2 kommentarer:

  1. Heja heja heja dig!! Bra jobbat!! Såå fint det blev!! Åhh!! Där sover man gott!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja nöjd är jag, vill bara ha tid där nu, fast inte sova haha! Kram

      Radera