Translate

tisdag 18 september 2018

Städning

Motionen idag, ja jädrans tjatande om motion men något rörande på kroppen varje dag tänker jag, blev städning. Jag har jätteont i min kropp, det blir jobbigt, men jag vet ju att det snarare blir värre om jag ger upp. Jag tror att det är atros och det kommer ju ofta i skov. Jag städade hos dotter Mia idag, jag är nöjd när jag är klar, men idag blev jag trött. Jag cyklade hem, tog baddräkten på och cyklade vidare till badet.


Ett härligt väder, varmt med frisk vind och 16,1 grader i vattnet. Efter badet var jag pigg igen, det är så skönt och all trötthet som bortblåst.


Under eftermiddagen kom ett sms med förfrågan om kaffe och barnbarnet Jonathan med dotter Edith kom upp medan Alva och Alice var på kören i kyrkan. Jag blir så glad när de kommer.



Hissen är uppe i topp och det jobbas på med taket på kyrktornet.

2 kommentarer:

  1. Vackert där vid vattnet!! Du är så modig som badar nu🙌🏻 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är så skönt, älskar det så det är inget mod! Kram

      Radera