Translate

fredag 30 november 2018

Barnpassning igen!

Ja så blev det idag igen, barnbarnsbarnet Edith var här under dagen. Storasyster Alva skulle till lasarettet och det var lugnast för Edith att slippa följa med. Hon ska ha glass direkt när hon kommer och sliter i dörren till frysen. Då är dom små Lidl pinnarna bra att ha.



Så småningom gick vi ut på promenad, men idag ville hon inte sova som brukligt. Vi gick till ICA för att handla några saker.



Kallt och ruggigt till max idag, det kom en skur, men hur ska jag begripa mig på att fästa dit regnskyddet, det blåste hit och dit tills jag rätt irriterad vräkte bort det.


Just när vi var hemma somnade Edith så jag gick en extrarunda med henne.


Pappa Jonathan med Alva och Alice kom så småningom och då blev det glass igen haha!


Jonathan hjälpte mig i stimmet med datorn och nu kan jag kommentera igen! Han lade till en annan webbläsare, Google Chrome och nu fungerar det med Blogger. Nu får jag använda den webbläsaren till bloggar som jag vill kommentera, det kan jag vänja mig vid. Jonathan tror att den webbläsaren är mer komfartibel (heter det så?) med Blogger. Det är kanske det som är felet också för er som inte kan kommentera här. Så skönt när allt faller på plats igen. Tack Jonathan! Nu är det bara min Silhouttemaskin till scrapbookingen som jag ska försöka få igång igen.

3 kommentarer:

  1. Japp!! Google Chrome är bäst!! Ingen protest😘👍🏻🙌🏻 Eller det är bara den jag förstår iaf😅 En riktig mys och glansdag blev det!! Härligt!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste erkänna, jag hade ingen aning om att det finns olika och att de reagerar olika. Safari är ju säkert den vanligaste och antagligen är det därför så många säger att de inte kan kommentera min blogg. Kram

      Radera
    2. Safari är vanligast för IPhone och Mac tror jag men jag kan tro fel🤪😅

      Radera