Translate

söndag 25 november 2018

Scrappat!

Jag har ett system för att hålla koll på vad jag visat och inte visat av layouter, kort och annat som jag gjort. Det systemet har totalt pajat nu när jag haft problem med datorn. Jag måste nu städa upp på skrivbordet och visar det jag har där, jag tror det är nytt här på bloggen. Sedan får jag börja om lite. Kanske något är till olika utmaningar men det får jag strunta i, kommer inte ihåg haha!


En layout med foto från förra julen på barnbarnen Amanda och Ebba. Papper från Kaisercrafts ljuvliga papper Sparkle.


Här har jag använt papper och dekorationer från mina Citrus Twist kits. Foto på vår tidigare husbil Bosse när vi körde till Nordkap 2017.


Jag har gjort en del flasktags till försäljningen i julskyltningen på söndag.




Också en del julkort, både enkla tags och dubbla kort.










En layout med papper från BoBunny som jag fått av scrapvännen Ulrika. Bakom fotot har jag använt en kartong där det funnits utstansade hjärtan. Foto på barnbarnet Wille och deras hund Hilda.

Det var allt, tack för titten!

2 kommentarer:

  1. Sååå mycket vackert att vila ögonen på!!! Glädje!Ja du får börja om med ett nytt system med det nya du skapar. Jag brukarskriva lite kort på baksidan nerjaga gjorde min LO och till vad ifall jag inte hinner fota och greja direkt. Kram

    SvaraRadera