Translate

söndag 18 november 2018

Söndagslugnt

Det lugnet behövdes idag efter kalaset igår. Det var mycket bilder att ta hand om även om det bara var att kassera många. Jag fick inte med kortet jag gjort till dotter Mia som fyllde år igår.


Inuti fanns hennes present, hon och jag ska gå på en blomsterkväll hos Kullafloristen, det ska bli roligt.

Mia hängde med mig till Mölle för en promenad och besöka en keramiker. Det är keramikerhelg och jag ville besöka Kerstin Tillberg. Vi parkerade vid Mölle kapell och promenerade i ett underbart höstväder.







Vi fortsatte ner i Mölle till Kerstin Tillberg.



Jag fick med mig en kasse hem med några olika saker som såldes till bra priser.




Tillbaka till bilen som stod vid kapellet och bara hem för att vila.

2 kommentarer:

  1. Ljuvligt!!! Drömmer att jag är med er där🧡🧡🧡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, det skulle du varit! Kram till dig!

      Radera