Translate

fredag 30 november 2018

Veckans Skiss

Det har blivit ett julkort även denna veckan till Veckans skiss. Nu har jag gjort färdigt med julkort känns det som. Får jag sålt mycket så får jag väl börja om för egen del. Denna veckans skiss är denna. En jättefin skiss, jag älskar cirklar och var egentligen så sugen på att göra en layout, men jag kan ju ha den kvar om jag vill.



Ett dubbelt kort av vit CS med lite guldstänk, också cirklar av de underbara pappren från Kaisercrafts Sparkle, dom börjar ta slut nu haha! Julkulan har jag stämplat och embossat med guld, några dekorationer som jag fått från Citrus Twist.

4 kommentarer:

  1. Sååå snyggt julkort och en perfekt tolkning av skissen! Det är så roligt att du fortsätter att pyssla med oss! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Heelt underbart både kortet OCH!!! du kan kommentera!!!!!!😍😍😍🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Yesss!!! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, Jonathan hjälpte mig att byta webbläsare från Safari till Google Chrom så gick det! Nu får jag ha två olika och lägga de jag vill kommentera på Chrom. Jag vänjer mig nog! Tack, kram

      Radera