Translate

tisdag 27 november 2018

Barnpassning

Idag har jag tagit hand om mina barnbarnsbarn Mathèo och Melina för första gången, ett roligt kaos. Innan jag skulle träffa barnbarnet Anna på Montesorriförskolan för att hämta Mathèo tog jag en promenad. Ett ljuvligt väder, kallt och strålande sol!






När jag kom till Anna var även barnbarnet Sanna där, hon skulle också iväg och jobba. Jag och Anna gick för att hämta Mathèo så jag fick hälsa på personalen där. Anna for sedan iväg på jobb, jag tog på mig att senare på eftermiddagen ombesörja förskolefotografering för Mathèo och det blev en aning kaos. Det skulle jag kunna skriva en lång historia om haha! Men, det är så otroligt goa barn, Mathèo är bara så himla kär.






Precis när jag kommit hem ringde killen från Apple Support, jag hade mejlat honom tidigare och fick tid mellan halv fem och fem. Jag blev lite försenad, men det ordnade sig. Jag fick hjälp med allt utom problemet med Blogger, det får jag försöka lista ut själv. Orkar dock inte ikväll. Jag ringde sjukgymnasten också men tel tid mellan 8 och 9 och där var jag lite sen haha. Jag pratade istället med  en av Friskis sjukgymnaster och hon hade inte tid förrän nästa vecka. Hon är dock av samma åsikt som jag att det kommer att gå över. Idag har jag tagit ordentligt med smärtstillande annars hade det inte fungerat med barnen. Ikväll vilar jag väldigt nöjd med att jag fixade det!

2 kommentarer:

  1. Du är bara BÄST!! Heja dig❤️❤️❤️ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack jag försöker göra så gott jag kan! Kram

      Radera