Translate

måndag 12 november 2018

Tjejträff

Jag hann precis hem före midnatt efter en trevlig tjejträff. Dagen började annars med ett Friskis&Svettispass, så skönt sedan att komma hem och ha hela dagen till annat. Städningen kallade och sedan scrapbordet.


Ja det är ett bra val tycker jag, gillar deras pass.


Det kom ett fint pris i brevlådan från Pyssloteket. Jag vann en av deras tävlingar under cybercropen, tack!


Jag cyklade iväg i ösregn till vännen Ingrid för en tjejträff.


Jan serverade oss ett glas bubbel och även maten.



God Ungersk Gulaschsoppa i Ingrids fina egengjorda keramiktallrikar tillsammans med bröd.


Vi är ett gott litet gäng, Margareta, Ame, Ingrid och jag.


Till kaffet en god Knäckig äppelpaj med vaniljsås.


En del avhandlades som vanligt och lite olika planer diskuterades. Vi är rätt lugna nuförtiden, men som alltid så trevligt att träffas. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar