Translate

onsdag 7 november 2018

Barnpassning och Quiz

Jag passade barnbarnsbarnet Edith idag under ett antal timmar. Vi fick också en pratstund med mamma Hanna innan hon åkte för att jobba. Det är alltid så roligt. Jag introducerade Edith i pysslandets värld och hon ville ha massor av färg hela tiden så jag tappade kontrollen lite. Jag välte dessutom ut ett helt glas vatten över alltihop.



Det räcker inte riktigt med en hand där haha!



Efter det smakade det gott med en clementin.


Kom nu gamlafarmor!


En promenad i det fina höstvädret och Edith fick sin lilla sömntimme.






Båtbygge på gång och vi träffade Harald som var ute på sin promenad.



Jag satt en stund i solen nere vid badet medan Edith sov. 
Ikväll var det dags för Quiz på Kvarnen med vännerna.


Jättegod mat först, Kyckling med rosèpepparsås.



Kändisar vid ett annat bord.


Vi klarade oss rätt bra denna kväll och jag drabbades av den där vinnarinstinkten som jag annars lyckas hanterat rätt bra. Sorry för det! Tack iallafall för en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar