Translate

måndag 22 maj 2017

Bad

Badsäsongen är igång och det är helt underbart. Jag blir så lycklig av att bara kunna cykla ner till vårt fina bad, det är inte en stor grej, det går ju ganska snabbt om jag vill det. Idag var det rätt svårt att slita sig därifrån, jag lade mig på bänken och njöt i solen.


13,7 grader i vattnet, det går upp i temperatur för varje dag nu.






Snart så.......


Dagens promenad fick vänta till eftermiddagen och det blev bara en kort till Saluhallen.


Jag träffade kusin Gun för en fika där.


Måndag och inte så mycket folk. De har utökat cafédelen och håller fortfarande på med lite arbete där.


En god maffig kaka till kaffet, medan Gun åt en glutenfri som hon var nöjd med. En mysig fika och pratstund var det.


Efter fikat gick vi en promenad hem till sonen Joel för att lämna Ebbas balklänning som jag sytt upp. På onsdag när det är bal är vi inte hemma, men jag hoppas att någon fotar henne.


Annars har det mest blivit handling, planering och städning i husbilen Bosse.

2 kommentarer:

  1. Ja ni har verkligen sommar, så ljuvligt!!! Och gofika på det!!! Alldeles underbart!!! 💚💚💚
    Kram

    SvaraRadera