Translate

onsdag 21 augusti 2019

Scrap the Girls

Igår, äntligen tog jag mig tid vid scrapbordet. Jag fick en del kortbeställningar i helgen, men jag var "tvungen" att börja med en layout. Jag gjorde dock ett kort också. Så roligt och avkopplande det är. Layouten är till Scrap the Girls augustiutmaningen.


Det är denna som är inspirationen. Jag inspirerades av cirkeln med hjärtat och färgremsorna.


Jag har använt Amy Tangerines Hustle & Heart från American Crafts. Kameran är från mitt lager. Foto på barnbarnsbarnet Alice från Teneriffa i somras.

7 kommentarer:

  1. Vad kul att du fick beställningar på er roliga helg ute i Mölle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja vilken helg vi hade! Beställningar är alltid kul även om de ger mig prestationsångest haha!

      Radera
  2. En Såå snygg tolkning! Du har fångat så mycket ifrån inspirationsbilden. Det fotot också😍😍😍
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den var kul att göra, äntligen lite igång igen även om jag känner mig ringrostig! Kram

      Radera
  3. so pretty this page !! I like your inspiration
    thanks for playing with us at Scrap The Girls

    SvaraRadera
  4. I love how you have interpreted the mood board! The messages around the picture are pretty cool too! Thanks for joining us at Scrap the Girls

    SvaraRadera
  5. Lovely layout, I really like the striped paper with the stitching around it.
    Thanks for joining our challenge at Scrap the Girls x

    SvaraRadera