Translate

lördag 24 augusti 2019

Vilodag

De senaste veckornas program börjar ta ut sin rätt hos mig. Jag är förlamande trött. Idag har det varit festligheter på stan, men jag cyklade istället ner till badet. Morgonen började dock med musik på gatan som vi lyssnade på från balkongen.





Det var lite människor på badet trots en helt underbar sommardag. Badet idag var bland de bästa jag haft, lite kallt (19 grader), krispigt och friskt. 


Så lugnt och skönt och dotter Mia kom ner och vi fick en pratstund. Perfekt!


Tillbaka hemma var det fortfarande program på Kyrkplatsen.


2 kommentarer:

  1. Vilket väder vi har! Som gjort för bad och sol. Passa på att vila dig i form på stranden. Du har verkligen haft fullt upp ett tag nu 😎 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju helt underbart, ja precis vad jag tänkte, bara försöka vila! Kram

      Radera