Translate

tisdag 6 augusti 2019

Tisdag

Jobb idag, det var bara att ge sig iväg hem till dottern för att städa. Det gick bra förutom att det tar sån tid.


Nu kan ni komma hem, saknar er! Det är i USA, Jonas har fyllt 50 år och de har firat honom där.


Vi satte igång direkt med att få upp hyllorna jag köpte igår. Jösses, så jobbigt, det ska bli rakt, skruvarna och pluggarna ska passa osv. Det tär på tålamodet.


De kom upp iallafall och en tavelhylla som satt där kom också upp på annat ställe.  
Barnbarnet Anna smsade och ville ha sällskap på en promenad för att handla. Jag hängde med så gott jag kunde haha!



Mathèo och Melina.


Tillbaka hemma fick jag städa upp i det kombinerade scraprummet/sovrummet.


Det är långt ifrån färdigt på de nya hyllorna, de ska flyttas också, men så mycket bättre arbetsyta jag fick.


Jag längtar efter att få tid att bara sitta här.

2 kommentarer: