Translate

onsdag 22 mars 2017

Allt möjligt

Ja allt möjligt har det varit idag. Ett underbart väder och jag kunde sitta på balkongen i solen med en fika, det är lika skönt varje vår. Jag tog en liten promenad, jag skulle hämta ut ett scrapbookingpaket som jag var så nyfiken på.


Snart börjar det bli lite grönt.



Det är mycket blommor nu i alla planteringar i stan.




Så fick jag mitt paket, mycket godsaker i det, nu vill jag bara testa allt nytt.

Jag skulle hämta mina barnbarnsbarn på förskolan eftersom föräldrarna jobbade längre än vanligt. Det blev en ganska lång promenad med töserna men dom gick på och hade roligt så det gick bra.


Alva blev kissnödig på halva vägen så vi fick gå in på Kakboden och låna toaletten.




Väl hemma var dom trötta och fick titta på TV och fick också en glass, men det är en hemlighet.



Det blev lite trögt med maten haha, men det var ju skönt för Hanna och Jonathan efter en lång arbetsdag.


4 kommentarer:

  1. Såååå mycket fint att se här idag!!!! Blommor fina töser och alldeles ljuvliga scrapgrejer!!!
    En härlig tid nu som ligger framför!!
    KRAM💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja töserna var som på ett kosläpp haha!

      Radera
  2. Håller med Anna, allt bara spricker upp nu och är så vackert! Så härligt för Jonathan att ha en sådan mormor som du är, men även härligt för dig att få lov att rå om alla de dina. Jag har även den förmånen, men jag vet många som inte har det, så jag uppskattar det jättemycket att de vill komma till oss. Önskar er nu ett bra veckorslut med mycket sol och värme. Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag är så tacksam över min familj och över att iallafall en del av den vill komma till oss ibland. Vi har det bra vi..... Kram

      Radera